Over mij

Coördineren, plannen en tuinieren

Mijn kracht en ervaring ligt in het coördineren, plannen en leiden van teams en projecten. Ik werk klant- en resultaatgericht om tot verbetering te komen en doe dit op een gestructureerde en proactieve manier.

 

Ik ben zeer sociaal en werk graag samen met anderen. Daarbij stimuleer en motiveer ik anderen om zich in te zetten en te ontwikkelen in een project of bij de dagelijkse werkzaamheden. Persoonlijk ben ik rustig, stressbestendig, eerlijk, geduldig en hulpvaardig. Door mijn gedreven houding en brede ervaring in diverse werkgebieden, kan ik voor elk bedrijf van toegevoegde waarde zijn.

 

In mijn vrije tijd zet ik me al jaren in als vrijwilliger binnen het korfbal. Dit varieert van het organiseren van toernooien tot het bemannen van de jurytafel. Daarnaast houd ik van fietsen, wandelen, puzzels oplossen en ben ik ook graag bezig in mijn tuin.

 

Kunnen we iets voor elkaar betekenen?

 


Werkervaring

2013 - heden Rijk Zwaan

Bij Rijk Zwaan ben ik begonnen met het plannen en coördineren van alle activiteiten binnen de veredeling van een aantal gewasgroepen. Het structureren en afstemmen van de lange & korte termijn planningen, bewaken van deadlines en het creatief oplossen van knelpunten behoorden tot mijn werkzaamheden. Ik was altijd al betrokken bij diversen projecten, maar sinds 2017 richt ik me volledig op projectmanagement. Ik participeer in overkoepelende projectgroepen die zich richten op technische vernieuwingen, automatiseringstrajecten, procesverbeteringen of vervanging van ondersteunende middelen en/of tools. Om zo efficient mogelijk te werken, maak ik veelvuldig gebruik van de mogelijkheden in Excel.

 

2008 - 2013 UNIT4 Business Software

Bij UNIT4 werkte ik als intern projectmanager aan het managen, coördineren, plannen en aansturen van updates voor ERP, CRM en webshop software. Het implementeren van maatwerk vereiste een strakke planning en duidelijke communicatie. Gemiddeld was ik met zo'n 75 projecten tegelijkertijd bezig, variërend in doorlooptijd tot maximaal een half jaar. Daarnaast heb ik in Excel veel rapportages en dashboards voor het management gebouwd.

 

1992 - 2008 KPN

Bij KPN heb ik in 16 jaar tijd, vijf verschillende functies bekleed. De meeste functies bestonden uit de planning en coördinatie van grote landelijke projecten. Vaak grote investeringen ter waarde van vele miljoenen, zoals Interactieve TV en het glasvezelnetwerk.

 

 


Vaardigheden

Tools

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Office
  • Microsoft Projects

 

Projecten

  • Project planning
  • Proces management
  • Change management

 

Ervaring

  • ERP
  • CRM
  • ICT

 

Overig

  • Human resource planning
  • Zakelijke verhuizing
  • Rapportages bouwen